04 September 2012

al kisah ahad lepas

aku mmg da announce awal2 before raya lagik kt member2 ni haaa.. aku mmg xde buat open house, atau yg sama waktu dgnnya laa.. maklumlaaa.. sedang menghitung hari nih byk nau benda nk diselesaikan.. =) dup dap2 gak nih... muahahaha.. 

tapi oleh krana cik ai ni haaa yg dok beriye kemain lagik nk gak dtg... tgk org sakit ktanya.. dushhh! mentang2 aku x sihat... time ni laa nk membuli aku eh... makanya gigih laaa dok berperang kt dapur.. mulanya ingat nk masak lunch jer.. skali mak aku advise masak laksa jer.. makanya laksa je laa.. lgpun smua xsihat..

janji pkul 12... tp biase laaaa... sesat ntah memana kan... hampir ke pkul 1 gak la baru mncul..
cik ai dtg dgn sandy.. tu laaa.. bila da memasing miss comunication.. ntah memana tggunya dorg ni haaa... plan asalnya ingat nk invite skali kak ila.. malangnya kak ila inform dia ade kt manjung.. ayorkk... lenkali la masak utk k.ila plak... =)

pastu invite jgk kak zue.. sbb sepatutnya aku yg pi uma dia pg tuh.. tp mlm sblum dia bgtau dia ade kenduri la plak.. dia pn lambat tau.. makanya aku je la yg invite dia dtg uma.. senang.. nextime pi uma dia lak.. uma mana? puncak ke JB tu xtau lagik.. hahahah.. =)



 TQ kak zue sudi datang DENGAN JEMPUTAN IKHLAS DARI AKU SENDIRI
maklumlaa... org skrg ni kdg2 kurg adab sket kan... 
dtg uma org main serang2 jerk...


TQ jugak utk cik ai dgn sandy yg da berjaya dtg uma aku..
hahahahhhahaha



bergambar kenangan before zue gerak pi kenduri..
malam tu dia balik JB dah...


^_^



sekian sesi makan2 kt uma aku..
^____^