13 September 2012

Majlis rumah terbuka KPKK 2012

finally, tahap kerajinan aku mula bercambah sikit demi sikit.. TQ si panda... 
sentiasa bg aku semangat.. sentiasa nk tgk aku epi... 
sentiasa jadi semangat utk aku.. ngeh ngeh.. okey, stop puji si dia.. 

semalam majlis rumah terbuka Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan
diadakan kt kompleks kraftangan... aku adalah pemakan yg melantak semaksimum mungkin.. 
tp harap maklum ler... gamba makanan mmg xdan laaa nk amek.. mana x nyer.. org teramat la ramai yg rabbi... ehem... sempat jumpa teman seangkatan masa induksi kt Kuantan dulu... 
terjumpa scha dari Bernama... then jumpe sape lak nama dia nih.. luper la plak.. dari penerangan.. 

ni jer la gambar2 yg sempat dan ade pun... yg lain xleh update...
kang meroyan org tgk.. gile pnye pragai...
hakhakhak... =)


my kakak comel... kak iman.. sumpah! aku jeles dia kurus gile xnaik.. 
tp nafsu mkn mmg mcm rasaksa.. smua bnda dia balun je.. xde la skip2..
aku ni yg diet bagai nak mamm ni.. xkurus2 pn cm dia.. sengal kan...



tapi.. kak iman kta aku da kuwus.. hahahah... ke dia amek ati je nih... 
ngeh ngeh.. =)


beri laluan pada kakak manis sy... k.ila... klau sebut laju2 mau jadik keyla.. 
tp this only 1 kakak yg mmg slumber je.. =) dia xpeduli ape org nk ckp.. 
aku x bole follow.. sbb aku hati kaca.. muahahahah... =)

pssst! hubby dia panggil aku kacang.. gara2 open house kt uma dia aritu laa..
masa tu tgh drive.. tetibe k.ila call aku.. of coz la aku over confident "assalamualaikum dear" tp yg call aku tu ckp.. "nad skrg kt mana?" aku?? erkkk...gulp!! apesal laki lak nih.. 
skali hubby k.ila la plak... adoiii.. patutla kemarin k.ila watsapp kta tgh brkfast dgn deer... uwaaaa... aku ckp dear laaa... bkn deer... tu rusa....  sob! sob! sudahnya bantai panggil kacang.. 
sbb dia buat spelling nad tu jd nut.. bleh cmtuh??? 



berposing sakan kt dalam khemah... hujan mase nih...
aku rase laaa event raya KPKK taun lepas pn ujan jgk... 
so... aku amatlah advise kpkk supaya sblum mengadakan event raya make sure tgk ramalan kaji cuaca dlu.. muahahahahha... =)


masing2 angkut 2 3 plate pi serang DC... 
susun meja siap2.. pastu buat party tupperware.. hahahahah...
kteorg tmpang makan kt sini sbb sini je yg dkt.. nk balik opis jauh... 
kemalasan disitu =)





teman seangkatan bahagian rekaan..



mcm da semput jer muka kak intan tu kan..
ngeh ngeh






my sista.. =)



yg ni mmg ayie pnye keje.. org x stnby lagik dia da amek gamba.. 
sangatlaaa pandai dia nih... kak alin tgh nk mkn.. aku lak da mcm org sakit kepala.. hahahah



mcm gamba entiti lak kn..


kak yati tu tgh jadi pakar kaunseling kot.. 


lastly ini lah kami.. dorg bertiga jer warga Design Centre.. 
aku sesat... 

T______________T


posing sakan.. nk naik opis ujan la plak..


confirm mmg haku kurus.. muahahahah...


kenalkan.. ini abg long saya...............
org lain pnye la Encik2 dgn dia.. sbb dia pegawai dlm DC..
tp aku? blasah pggil nama je.. 

eerrr... ampunkan sy... 

aku kan adik.. larikkkkkkk


mereka yg dekat dihati saya.. =)
sayang korg!


sekian edisi Majlis Rumah Terbuka KPKK 2012
=)

taun ni baru dpt join.. taun lepas aku ganti tugas kt Unit Pentadbiran... 
ngeee