aku hargai...

11 September 2012

kriteria seorang dia.. =)


dia adalah seorang yg pendiam.. tp ada waktunya pandai bawa diri... *consider bole dibawa kekiri dan kekanan* bermakna pada pihak aku dia xde mslh also aku yg juga pd pihak dia.. mksud disitu adalah.. interaksi.. komunikasi.. =') komunikasi tu mmg penting.. act sgt la penting sbnanya..
si dia pd pandangan mata aku bknlah sempurna.. tidak.. malah xde sesiapa pn yg sempurna.. tp si dia di  pandangan mata aku yg melengkapi aku sbnanya... awas! bkn terlampau peramah ye.. sbb hati aku akan menjauh secara tiba2.. ntah.. mgkin sifat semulajadi..  bole bergurau.. tp berbatas..

si dia dari pandangan mata aku?  adalah yg punyai ciri2 memimpin... ahaaa.. bkn aku yg pimpin yek.. tu da silap! aku xnk 24jam asik nk memerhati salah org je.. sdgkan aku sendiri punya silap... maksud disini.. bknlah king control.. aku xnk org cmtu.. serba serbi nk diatur hidup aku.. itu x bole, ini x bole.. mcm laa haku xde life sendiri.. smua nk kena kawal.. memimpin aku dgn sopan dan tegas.. *sbb hati kite ni kaca, skali sentak.. berderai pecah* biarlah tegas... tu sbnanya.. tegas bkn ajak aku gaduh lak.. kang ko temper, aku pn temper.. sudahnya ntah kemana2 hbgn tu..

si dia dari kaca mata aku adalah org yg memahami... andai dia tau aku diam.. bermakna aku sdg memikirkan sesuatu..mgkin pada dia, aku memerlukan masa utk sendirian.. tp sbnanya dari dlm hati aku perlu si dia bertnya sama ada aku ok atau x... dan stakat ni, si dia ada kriteria yg sama.. susah kn nk adaptasi ape aku maksudkan.. hahaha.. mungkin krana aku sdg bermimpi dia hadir dan dekat dgn aku... walaupn hanya mimpi...

si dia dari kaca mata aku.. adalah yg memimpin aku...
kriteria si dia yg sbnanya buatkan aku jatuh cinta.. =')


2 comments:

maszmadi said...

erm, bila nak antar kad kawin?..... wink! wink!

cik pelangi said...

gulp! hahah... kedai kad kawen ckp... 2taun lagik.. hahah