27 September 2012

kursus induksi umum Kraftangan 2012

sementara aku rajin kemain nih.. aku nk story sket pasai kursus induksi kraftangan yg buat kt Port dickson aritu... tp ntahla, kursus kali ni mmg aku langsung xde semangat gile nk pi.. xtau knp.. rasa mcm xde mood langsung... sebelum ni aku kena kursus Induksi gak.. tp tu bawah KPKK... aku pegi hari selasa balik hari jumaat tghari... 

okeh.. ni masa dalam bas.. baru jer nk gerak.... x ramai pn dalam bas tu... ade bape kerat jer... 
aku dok sorg.. baru 5 minit jer dalam bas.. hanyut daaa... hahahah


x ramai pn... ade bape org je haaa... heaven dok karokkk dalam bas reramai..


ni da sampai PD.. time nk taklimat...
pihak urusetia sah2 laaa unit latihan... 



memula je dpt duk semeja.. pastu terpisah da dgn kakak comel aku ni haa...
dia group lain... tp kami sebilik.. ngeh ngeh


SAFELY ARRIVED 


bilik kteorg.. besau x?
besau kan.. kan2... tadaaaaaaa...



err.. kt balik tirai tu ade cerita.. muahaha...
simpan buat knangan.. eeeeiii.. seram.. 
^_^


aktiviti kami dalam kelas 



ni je laaa pun satu2nya talk yg aku amek gamba..
mase bahagian IT buat talk.. 
tu pn sbb nk watsapp kt faizullah pasai slide ni En.Sham kta dia yg buat... glamer sehhh..
ngeh ngeh... 


kengkwan lama plus kengkawan baru kenal..


ayie kata aku asik rotate baju batik sama je.. 
T____________T

kutuk laaaa... xpe2... nti aku buat batik sendiri



group aku... lead by zam (IKN)... ahli kteorg Nabil (audit) imah (caw.johor) is (pemuliharaan) and lastly aku laaa..... =)







sesi pembentangan 

 group shada


group Cik ai



time ni kami da sibuk nk exam.. masuk dlm kelas awai nau..
semangat katanya.. hahah.. padahal dalam tu bantai tido..
aku ler tew


mereka2 yg masuk awai gak..






before exam



ni model bahan slide IKN...




sekian laporan dari dalam kelas sempena kursus induksi kraftangan malaysia..
coming update lokasi luar kelas lak...