03 September 2012

31 ogos 2012 ~ dataran merdeka...

mcm aku ckp.. seawal 6pagi aku da terpacak kt lobi kraf utk pegi dataran merdeka.. ='(
ni kira kes paksa rela la nih.. kesabaran je laaaa... gerak ke dataran pkul 6lebih laa...hampir ke pkul 7 jgk.. dgn mata ala2 bengkak ni.. gagahkan juga kesana..
sooo.. sampailah kami kt dataran merdeka pagi tu..


sesi bergambar lepas turun dari bas



mereka sedondon =)




masih muka fresh lagik time nih.. awal pagi lagik kan.. 
haruslahh begitu...


antara mereka yg terlibat..
ieza,khal,fizi,shada,mie dan yus faizal..



bersama org yg bertanggungjwb dgn uniform kami pagi tu..
^_^



semangat gile mase nih... dorg mne dpt ntah bendera bebanyak nih..
tau2 masing2 da pegang jer.. tp ntah mane dtgnya...


tgkla dorg berdua ni haaa... klau x buat hal.. mmg bkn dorg laa



kami warga kraftangan malaysia HQ
En.shah selaku Timbalan Ketua Pengarah (P) yg pepagi lagik da sampai
=)



we r here... kraftangan malaysia group..


ade je mnyemak si fizi nih,.... 
ahahahahhah



time nih da siang.. layu da xtau ape nk buat..
duk tepi ni da kebosanan sangat daaa


si perenung masa depan.. abg mie..



selaku tuan tanah ni...
muahahahha.. hajat besaq gile nk pi amek gamba dgn abg2 polis tu... 
rase2 dapat x??



hahahha... harusla dapat...
gigih dok memujuk ni nk amek gamba dgn dorg pnye pasal..
smart... i suke~


mcmana dorg bole berbaris cmni??
hahahaha... aku pnye keje laaa apelg...
panggil dorg suh pose.. peduliksss laaaa... 
nk jgk 



otw nk ke DBKL...
ketemu ini... errr.. xtau ape nk gelarkan org tinggi ni..
tp dia sgt menarik perhatian...



sebahagian daripada kontinjen yg membuat perbarisan..


aku ingatkan xdela ketemu org yg aku kenal kt sana.. 
skali si emy call aku... dia kta dia ade kt dataran once aku update kt fb yg aku ade sana..
makanya jumpe la kami kt DBKL..
maklumlaaa.. nk harap jumpe slalu mmg xlaaa.. sbb si emy nih kt FINAS penang...
member aku mase kt induksi.. padahal kt sana x bertegur pn.. 
sombong laaa konon kan.. 



ni keje giler kami kt dataran DBKL tu...
ade bendera besar alam kt situ.. aku,shada,cik ai,fizi dgn sandy..
dok melompat2 laaa kt situ.. mmg cam kanak2 pn ade.. hahahha



cubaan melompat gagal! hahahahah
fizi da jadik cam tugu da aku rase...


masih gagal lagik.. 
hahahhaahhaaha..... memasing da bantai gelak kaw2 da ni


aku jgk yg xlepas2.. hahahah.. badan berat


kesudahannya penat.. lastly mcmni saje laaaa... 
dok pose xsudah2.. muahahahha







otw back ke bas... memasing buat hal lagik dok amek gamba ala2 korea kt dataran DBKL nih..



TQ zam... bnje kteorg aiskrim..
kena paw dia pg tuh.. 
hahhahaha...



itu saje laa alkisah kteorg pepagi kt DATARAN MERDEKA..
sempena HARI KEMERDEKAAN 2012

petang tu kami smua bersiap2 pulak nk ke STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL..
bkn relahati.. tp smua kena kerah ke sana..
hahaha... bertabahlaaaaaa