aku hargai...

09 September 2012

perihal prasaan ~ chapter 2~


knp eh aku ni jadi terlalu memikirkan sgt prasaan org? padahal org tu bkn kisah pn ko kecik ati ke.. sakit ati ke.. sakit mental ke kan.. tp tu masalah aku.. aku x bole tgk org yg dkt dgn aku mengambarkan reaksi muka yg cmtuh.. makanya aku yg akan memikirkan.. knp dia cmtu? knp dia x ok? knp dia tu? knp dia ni? pastu aku migrain! sbb byk sgt pk... lastly, bila aku xdpt jawpan... sob! sob! aku nangis... cengeng sungguh!

smlm aku ade tnya member aku.. knp org suka permainkan prasaan org? 
member sendiri xdpt jawapan... hmmm... dia xde jawapn.. aku lg la xde jwpan... tp tu yg aku rase.. 
aku cuba sbnanya utk lapangkan kepala aku.. tp tula.. selagi xdpt jawpan yg pasti.. aku akan pk,pk dan pk... sgtlaaa bengong kan... sbb tu aku jd cmni... skang ni.. aku da cm bosan! aku xnk trus cmni... aku penat laa...aku  penat sgt.. smpai 1 tahap... aku nk ruang bahagia aku.. tp aku xjmpe.. aku xtau kt mana.. sedih kan... mmg sedih sgt2...

susah nk terangkan rasa yg giler serabut nih... hmm.. smlm, aku pi mjlis mkn2 kt uma cik ai... xde la mjlis ape pn.. saje jln kesana.... dlm pada dok aku guide member2 opis yg dtg... elok park je keta masa da smpai... aku amek qalish dlm keta fizi... ntah knp qalish laju je jln kt aku senyum2... aku pelik sbnanya.. knp bdk ni mcm da lama kenal aku.. padahal tu 1st time kot jumpe.. mmg la ade bdk jenis x kisah kn sape pn amek.. tp prasaan tu lain bila qalish snyum2 kemain lagi mcm mama dia lak yg amek.. smpai danish tnya aku... penah jmpe qalish ke... aku ckp penah tp mase dia baby lg laa.. ntah, mgkin tu namanya prasaan.. 

susah nk gambarkan prasaan =)
 magic sebuah prasaan... 


mungkin sbb aku tergolong dalam org yg suka kaseh syg... hahah... ok! tu bkn prasaan.. tu perasan namanya.. muahahahaa... sesengal sungguh...ok, harus bersiap nih.. kang cik ai dtg aku x siap... matiklaaa....
nti aku sambung lagik... babai...


No comments: