06 February 2013

cerita skali harung

bersiaran kembali... hohooooo
hambek... da hari rabu baru nk bersiaran ye.. 
mana tidaknya, aku da cuti lama gila... dari hari jumaat lepas membawak ke semalam.. sakan cuti ko ye nad.. haha.. 

alkisahnya, syok bercuti tp duduk uma diam2..
abis berbisa2 badan rasanya..
weekend lepas kenduri kawen sepupu aku.. tp aku kt uma je.. mcm xdak ape..
bangun tdo, mandi segala bagai.. pastu minum milo.. tdo balik..
mmg fingsan... haha..

tp kan.. psssst! sabtu curi gak masa pi tgk hansel & gretel.. hohooo..
best! best!
punye teruje nk pi tgk movie smpai salah tgk timing kt google..
hikssss... maklumlaaaaa... iolss jarang gile nk pi tgk movie... ni pun pi sbb member2 kata..
hansel & gretel best... tp mmg best... tu yg si aie cinta abis kt gretel.. poyo je mamat tu..haha

hari ahad aku pingsan balik..
mmg aku x jengah langsung kenduri tu.. datang pun pi tgk sedare2 kesayangan yg datang jauh2...
hari isnin aku pi amek darah.. ooohh yeahhh.. best giler!
lg aku takut tgk jarum tu.. lg nurse tu pi pandang muka aku.. mmg cuak gile laa..
aku mmg alergic jarum dari kecik.. sakit oiiii... biru lengan aku.. uwaaaaaaaaaaaaaaa..
da laaaaaa....
aku malas taip panjang2..
tgk jela ade gamba aku sedok2 dari fb pakcik & makcik kesayangan ni..


gamba yg aku up kt ig smlm kot...
with pakcik2 kesayangan..



pengantin of the day..
tahniah abg amer & kak amalina



sebahagian besar keluarga 


we allss together
forever & ever


nk kuruss?? jom ramai2 join geng kurus...
fellina inchlosss in da house yawwww...
sila rujuk sini

mekasih... mekasih... mekasih....