18 February 2013

xyah tulis tajuk xbole ke? haha.. xde idea daaaaa

 projek kteorg petang2 gini..
muahhaahah... gile laaa... tghari td aku cuma makan mangga je.. pastu sakit perut.. 
haha.. maklumlaaa... ahkak konon2 nk diet.. padahal.... sakit perut kan... 
pastu da pkul 3.30.. dok sendeng2 dgn cik ai... lapaaaa... lapaaaaa....
pastu tnya amoore.. ade x makanan yg bole dimakan.. amoore suh amek kt pantry.. laju2 g blkg.. amek ni.. hahahhaha.. penuh tgn aku.. ok.. ni 7e namanya ye kawan2... haha...




pg td aku da makan macaroni make by myself... ahaksss... gigih hoi bangun pg2...
pkul 5 aku da berperang kt dapur... hukhukhuk...
skali mkn terlebih pedas lak.. aiyaaa.. tu yg tghari xmo makan.. 
ke aku kenyang lg kot..
haha

da kenyang kan.. sambung buat keje yek..
namo malas2.. haha.. chaiyorkkkk
semangat2...