aku hargai...

15 February 2013

aku si pencinta kasut..

sape x suka kasut? haha.. pempuannnn kan... mstila admire gile dgn heels..
omg! omg! aku round2 bloglist tadi... nmpak link org jual kasut... 
lawanyaaaaa........ mmg cantik gile ok kasut ni...
ni link kedai kasut tu... aku xtau la sejak bila aku jadi addict gile beli kasut.. smpai tiap kali nk beli kasut... i've to make sure yg mak aku x ikut.. haha.. kot x, mmg sah laaa panas telinga kena bebel.. sbb mak aku ckp.. asik beli kasut jeeeee... hehe..
baju ke, handbeg ke.. aku kurang sket.. sbb aku shopping handbeg pn biasanya da dkt raya.. tu pn kot rasa nk beli.. sbb handbeg mmg aku x rajin nk tuka.. nk pindahkan brg dlm tu... kot rajin baru aku tuka handbeg.. haha.. kot x, mmg gitu je laa.. tp dgn kasut mmg sumpah jatuh cinta.. bole trus turn back semata2 nk pi beli jgk je... haha...

sbb aku ni spesis... bila aku da admire satu2 benda.. i'll setia itu sahaja.. xmungkin ubah benda lain.. walaupun rupa sama ke... aku akan carik yg aku nmpak dulu je.. 
haha... sbb da byk kali cmtu.. konon2 tahan diri dari beli kasut lg.. rupanya.. haram....mmg bawak smpai ke mimpi la kekdahnya.. hahaha.. bahaya kan.. 
tp tu la aku... susah nk pusing benda lain klau da jatuh cinta dgn yg tu... 

tetibe teringat kejadian handbeg polo...
fuhhh.... xleh lupe betul alkisah handbeg tu.. smpai amek gamba tu.. gara2 admire sgt2..
tp mmg aku suka amek gamba curik2 satu2 yg aku suka.. haha.. sbb nk mintak x brani.. muahahahaha.. budussss punye perangai..

amacam? cantik x kasut ni??
mmg la cantik... harga pun cantik gak ni.. 
agak2 ade x kt luar kasut paten ni.. aigoooo....
habis aku ni.. haha


gile x jatuh cinta.. cantik kemain..
tp dorg2 ni x bg aku pkai kasut tinggi2...
haha.. tp aku suka je.. muahahhahahahha






yg ni pun cun.. haihhhlaaaaa....
apesal laaaaa cantik sgt ni.....









 byk lagi paten lain.. tp ni antara yg aku da jatuh cinta laaa..
haha... hadoiii... tlg2..... cane nk buang habit beli kasut ni.. aiyaaaaaa...
apak da sound.. kaki ade brpe? smpai yg banyak sgt kasut ni...
erkkk... sbb aku susun kasut dlm keta.. hahahaha... 

byk lagi paten lain.. tp kang aku masukkan dlm blog ni.. da mcm aku pulak yg jual kasut..
leong! lelong! muwaaaaahhh2..
muahahaha... dushhh! penampa skali.. haha

ni plak sebahagian yg yg aku usung sana sini..
huhu















sebahagian yg aku sorokkan kt opis...
muahahhahaha... 

nak beli kasut! nk beli kasut! nk beli kasut! nk beli kasut..
hahaha...




No comments: