aku hargai...

25 February 2013

lastly aku faham ape maksudnya teman tapi mesra

ingat senang nk train hati jadi keras? haha... aku je yg rasa ape pun yg aku buat slama ni.. berbaloi ke x... kesabaran aku dicabar2... tp Alhamdulillah.. iolss okey je.. Alhamdulillah jgk sbb mr.perfect da terus terang dari awal2 lagi... so, xyah laa nk buat keje gile lg.. bukanla aku ckp aku da give up.. tp aku kuatkan semangat aku untuk buat sesuatu yg lebih bahagiakan aku... mungkin tu jauh lebih baik dari menanti dan trus menanti.. mungkin jugak aku da berjaya sikit kawal smua rasa mcm2 yg bodo kemain tu....haha.. dan skrg, aku bahagia ape adenya aku.. simple n biarkan semuanya berlaku tanpa dirancang.. sbb aku da penat rancang itu ini...plan itu ini.. 
last2 aku yg sakit mental.. haha.. 
stress jgn ckpla.. mmg smpai 4pg aku bole x tido..fikir mcm2 yg berselirat...

penah smpai aku nangis2..pastu pg sok bengkak mata.. 
rasa mcm panda pn ade.. apelagi.. kasi sapu foundation tebal2.. xmo nmpak mata panda tu jadi kemain ayu sgt.. haha.. serius aku rasa aku hepy dgn keadaan skrg... aku ajar hati biar keras.. aku ajar hati biar trima ape jua yg berlaku atas takdirnya.. serius aku rasa aku hepi... 

last day.. iolss pi bercinta2...muahahahah...panggg sedasss...
xde maknanya la haih.. pi tgk movie je... walaupun seat tu kemain depan kt skrin.. 
tp aku rasa xde la mendongak sgt kot.. maybe sbb seat tu jauh kot... thats y xde rasa mcm aku tgk skrin rasa nk juling.. muahahahahaha... 
tp aku rasa hepy.. hepy sbb aku x perlu nk jadi org lain utk buat ape aku suka.. 



xde ape kot nk komen2.. haha.. 
senyum2 jelaaaa





No comments: