aku hargai...

07 February 2013

epilog cinta halal..

harini xde cite best... tp nk cite gak.. ahakss..
pagi2 lg aku da rasa berbunga2 cinta.. omaigod... haha.. 
walau kelihatannya agk x betul disitu.. xpela, org mcm aku mmg akan sentiasa berperasaan xde ape.. sbb aku da usaha kan.. ape lg yg aku nk harap.. bak kata encik haris... 
apelah yg diharapkan dgn nilai 1 ringgit yg dibayar dihospital kerajaan.. errr... 
salah channel da ni.. hikhik... tu contoh je.. jgn lak korg blame aku pasal aku pn org gomen tersesat gak.. hakhak.. so, jgn byk cengkadak.. krajaan da bg memacam kemudahan lg nk byk songeh.. 
eh.. aku nk cite benda lain.. jap2.. nk start balik kena amek mood.. omg! omg!

fuhhh... kadang2 bila kita da usaha terlebih sabar dari batas kemampuan kita..
sebenarnya 1 tahap kita akan rasa puas hati jugak akhirnya.. yela, mungkin xdela feedback yg sgt ohsem mcm ko dapat bunga sejambak ke xpun dapat cikted besau gajah ke kan.. 
tp ckup laa dgn 1 senyuman ikhlas yg ko rasa yakin.. tu adalah jawapan yg terbaik dan perfect pernah ada.. susah nk pupuk rasa sabar tu.. tp ape aku buat.. aku lawan rasa marah sbb xde sebab pn nk paksa org gembira dgn usaha ko.. kan.. haha..
tp siyes.. aku rasa mcm epilog cinta halal tu mcm benar2 jadi.. 

haritu aku mmg da mind set..
tlglaaaa berenti angan2 dgn epilog cinta halal tu.. haha.. 
tp aku rasa, aku da penah ada rasa sabar lebih tercabar dari ni.. xdela aku kata hati aku kebal gile.. cuma aku rasa mcm aku kena kebalkan hati dan prasaan aku.. selama mana laaa aku nk pertaruhkan ape org ckp dgn ape yg aku nk dlm hidup.. yela, aku pun bknla malaikat serba serbinya sempurna.. xpun tetibe aku jd aladin ke.. ade teko ajaib, rasanya aku da minta memacam kot..
dan sepatutnya ade dlm wishlist aku adelah.. TYPE R (sbb ni satunya idaman aku dari awal lg), kewangan yg sgt kukuh utk aku dan keluarga, KAPTEN (ni yg TERUTAMA.. sbb dia cinta hati saya... hahaha.. nyampah lak aku baca), pastu aku nk kebahagiaan dunia akhirat.. 
tu pun klau aku jumpa laaa aladdin laa... mslhnya skrg ni aku x jumpe lg aladdin.. haha.. 

cuma harini aku rasa Ya Allah, aku bersyukur Ya Allah...
walau usaha aku cuma sekecil zarah dimatamu.. 
sesungguhnya aku bahagia.. aku masih diberi batas kesempatan dan peluang..
syukur Ya Allah.. =)

sape x tgk lagi cinta halal? 
meh2 tgk meh..
aku suke je.... bkn sbb org kata karektor tu mcm aku.. tp sbb jujurnya 
akui prasaan tu.. =)


haaa... pi carik cepat movie nih.. 
best.. best... hikss


No comments: