aku hargai...

13 February 2013

entry hari2 mengarut.. =)

haiiiii.... bru arini bole continue hapdate...
fuhhhhh! fuhhhhh! jenuh buang habuk.... 
cuti korg buat ape? aku kat uma jer... x klua..member dok bbm, awat x klua.. 
haha.. xde tujuan aku nk klua.. baik aku jadik mop lantai... sepanjang hari dok bergolek kat hall.. bersih hall uma mak aku.. muahahahhaha... 

aku rasa mmg aku penat nk pi memana kot... la ni pun mata mmg bagaikan nk pejam je..
x kuasa nk merayau2... apesal ntah mood mmg hancur btul... stress sgt rasanya.. tp layankan je.. 
nk buat camne... xde idea.. 

mlm kemarin... mmg aku rasa kepala aku masuk air kekdahnya...
dok main2 laaa dgn cik ai.. skali dia screenshoot.. hampeh tul..
plak tu da laju2 nk tuka balik profile pic watsapp bole plak line internet cam haram...
fuh... gile kelam kabut aku rasa.... mcm pucat lesi.. haha...
main2 lg camtu kan.. ingat xde ke org simpan num fon ko wahai cik nadia..

nah cik ai... suruh sgt masukkan dlm blog... hamek.. haha
mmg buat gile betul.. haha... tp iolss ok je.. haha... 
*padahal dlm hati da mcm nk meletop*
haha
pastu dok gelak sorg2 mcm org kena letrik kekdahnya.. 




baru dok layan watsap2 dgn cik ai.. 
terdengar lak lagu ni... mmg laju2 google laaa... 
nasib baik line ohsem.. kot x... hazab.. tp kejap2 putus2.. jenuh gak laa...





mmg cuti CNY ni laaaa cuti paling bosan dalam byk2 cuti..
sumpah bosan gile.. pg tadi nk pi keje pn al pemalasssss tahap gaban... 
jam bunyi byk kali pn buat dunno je.. malas nk bangun... last2 bangun gak la... tp seret tuala tu mcm kena paksa pegi skola dlu.. huhhh... stressss2...

then... harini pi laaa follow cik ai pi memane tahnye... kaki nk jalan pn da mcm kena seret2..
dgn lapaaaaaa tahap gaban.... fuhhhh....



tapi... bole muncul wajah2 putus fius kat situ.. 
muahahahah...
naseblaaaaa....ok2.... ckuplaaa entry merapu merepek kerepek ni...
ntah hape2 aku update... 





No comments: