25 February 2013

pagi2 da jadi singa..sekian

okeh... harini mmg laa hari marah aku..
pagi2 aku da rasa jadi singa lapar..
mmg sumpah sakit hati gile.. patut pn org ckp, pempuan bawak keta mmg slalunya x btul..
*tuju diri sendiri gak*

tp yg buat aku mmg hangin sgt... ade ke patut, pi duduk line laju.. pastu ko drive mengalahkan siput..ya rabbi.. mmg aku sakit hati gile.. rasa mcm trcabar tul sabar ni.. sepanjang federel highway tu.. aku rasa mmg smpai ke hujung dia bantai drive 40km je.. mmg sumpah aku sakit ati.. tu blum lg sengaja brek 4 juta kali.. eloooo... aku tau laaaa ko rajin nau nk tuka brek pad.. tp hagak2 laaaa.. elok2 minyak penuh pn bole separuh da tekan minyak pastu brek..pastu brek lg.. 

end up.. aku rasa da bertuka jadi super saiya..
makanya slamat la itu pempuan aku sailang.. huhhhh.. sakit pulak ati kte....

*entry senyum2 will be update later* 
hahaha