06 February 2013

review : HANSEL & GRETEL witch hunters 2013

 yesss!! aku da tgk.. aku da tgk cite ni.. yieeeepi....
dushh! penampa skali.. haha.. org lain smua da lama tgk.. ko nk epi kemain da knp kan.. 
err.. ok2.. kita nk review sket ye pasal hansel & gretel
aku bole laaa bg berbintang2 kt cite ni... walaupun sbnanya aku da tutup mata dgn tgn yg pastu jalan2 cerita selebihnya dok sembunyi kt sebalik kapten.. 
poyo je lebih nk tgk... last2.. menyorok.. 

demam2 gigih ajak kapten pi gak tgk.. 
pastu suruh google timing.. siap salah2 google plak haih.. 
hikhik... maap2... tertengok time arab saudi kot.. 
haha.. tp cite ni mmg sronok.. cuma time bunuh2 main bersepai je camtu.. laju2 tgn tutup mata... 

iolss kn cepat terkejut2..


aku bole kata.. cite ni mmg super duper best laa.. 
jatuh cinta dgn hansel.. hensem oi..
pada aku laaa.. haha..
so nk tggu ape lg.. cepat2 pi tgk cite ni... sbb hansel tu hensem.. hahaha... 


sinopsis:

mengisahkan tentang sepasang adik bradik iaitu Hansel & Gretel yang ditinggalkan oleh bapa mereka di dalam sebuah hutan.
ketika di dalam hutan mereka telah memasuki sebuah rumah yang penuh dgn gula2 dan dikenali sbg GINGERBREAD.

sewaktu berada di dalam rumah tersebut, hansel & gretel telah ditangkap oleh seorg ahli sihir tua dan mereka nyaris di  makan.
sebelum menjadi makanan kepada ahli sihir tersebut, Hansel & gretel bertindak pantas mencampakkan ahli sihir tersebut ke dalam ketuhar.
selepas itu mereka membesar sbg sepasang adik bradik yg menjalankan aktiviti memburu dan menghapuskan ahli sihir.

sekian, terima kasih.. haha..
korg kena tgk sendiri.. agak2 penakut gak cm aku.. bawak mask siap2.. haha.. 
pastu pastikan org sebelah korg memiliki daya tahan dicakar atau disentak secara tiba2... haha..
kemungkinan kecederaan adalah dibawah tanggungjawab sendiri.. 
haha