aku hargai...

22 February 2013

sumpah!! aku bosan!

pg2 jumaat ni da buat angin aku naik mcm klcc da! sakit hati jgn ckp.. aku xtau la knp manusia ni rajin sgt laaa buat2 mulut sana sini..benda xde, di ada2kan.. benda yg terang ade, xtau la nk ckp.. 
xbole ke jadi manusia tu jaga je diri sendiri.. jaga diri je..xyah laa nk buat2 sibuk hal org...
ape ingat diri tu malaikat ke smua sisi sempurna? bila dgn aku, ko ckp cmni.. dgn org lain plak ko kutuk aku.. eh, bangang lak rasa perangai cmni.. xde perasaan ke hape.. 

notakaki dihari jumaat ni: 
ape pun org tu nk buat... baik ke...buruk ke.. hak org tu.. 
lantak pi la sana nk buat ape pn.. yg ko kesah sgt tu apehal? 
mcm laaa org tu buat ape2 mintak duit korg.. 
jd bizi body sgt da apehal.. 

bosan sgt da peel cmni.. 
sibuk carik neraka org.. 

No comments: