14 February 2013

haiiiii hari khamis...

assalamualaikum wahai pg khamis...
kiri kanan berbatik2 today..
ahaaaa... aku rasa walau aku da klua uma paling lambat rasanya.. tp ntah knp aku still bertapak kat RSM tu sgtlaaa awal.. tp aku rasa pg ni mmg hari ohsem aku.. haha...
*malu toink toink laaa plak* 
hahaha... xpe2.... sebab tersenyum2 tu... aku simpan sendiri laa... 
rahsia hati kononnya.. padahal... rasa epi cm nk lompat2 rasanya... haha...

pastu baru pg ni dpt tgk sikit blog teman yg setiap hari ada dgn aku..
mmg diakui, dia org pertama aku akan tnya dlu berbanding insan lain.. 
agk terusik... sbb aku bknla minah bunga yg bole dan mampu berpuitis2... 
tp cerita yg baru fasa pertama aku baca... rasa mcm melekat sesuatu dan rasanya aku bole baca ape rahsia yg saban hari sbnanya dia cuba sembunyikan dari aku... 
haihhh... sbb aku xsuka dgn yg namanya rahsia... dan mungkin jgk cepat atau lambat.. aku pasti tau cerita sbnanya... aku cuma harap dia seorg yg sgt kuat semangat... 
i'll always by ur side k...

ops! stop... aku kena siap2 ni.. 
mmglaaa da smpai opis.. tp muka still mcm antu baru klua kubur...
ahakssss... 

nanti continue hapdate lg laaaa eh...
babai

^_^