23 January 2015

:: page aku islam ::

Assalamualaikum..

aku memang suka je skrinshoot menda yang aku rasa bole difikirkan kemudian nanti.. 
ade menda yang aku rasa deep.. eh! deep dengan sentap tu sama kan.. 
something yang camtu la.. 

tapi yang ni memang kene betul la.. 
macam ala2 hentak kepala.. gedebuk! jatuh.. haaa..
something camtu la.. kiut kan.. 

aku rasa ramai je yang macam aku.. 
bila sedih... macam2 aku tulis nak redakan rasa sedih yang sangat2 tu..
nanti ada la yang cakap.. hoih! sedih mengadula dengan Allah.. 
mengadu kat fesbuk dapat ape.. haih.. 

kadang2 bukan la kata nk mengadu sangat pun..
ni lebih kepada taip dan status tu selalunya akan bertukar jadi story menda lain..
tapi kot aku rasa ape aku taip macam over je.. memang tak tahan lama la status tu kat situ.. 
biase2 10minit pastu aku padam dah.. haha.. sebab dulu ade je yang komplen kata aku slalu mengamuk kat fb.. memang bahasa tu paling sedap sangat rasanya dibaca.. last aku taip camtu masa 2013 pastu kene tegur... takde dah aku buat lagi.. cuma kalau status macam ala2 sedih tu ade, maknanya aku dah tak bole nak kontrol la tu.. haha.. 
lek la.. aku manusia biasa jugak ape.. bukan robot..





aku simpan skrinshoot ni lama dah.. taun lepas rasa..
tapi tak pernah bincang pun pasal ni.. 
yela.. kang aku apdate.. aku sentap.. korang pun sentap.. haha..
da jadi gaduh kan.. taknak la gaduh2.. aku tak kuasa dah rasa nak bergaduh je dengan orang.. 
asik la nak memikir semua benda pasal orang.. lemas jugakla otak aku..

aku penah cakap dengan mak..
aku nak hidup aku seharian happy je.. walaupun hati aku sbnanya tak happy.. kiut kan aku.. 
aku memang akan slalu rasa aku kiut walaupun orang selalu kutuk aku.. 

^_^