15 January 2015

:: edisi taken 3 versi Gold class ::


haaaa... cite minggu lepas..
kami beramai2 melepakkan diri tengok wayang..
memasing pun asikla kata nak test ape rasanya tengok wayang versi gold class..
siap kata macam katil ade gebor smua kan...
eh.. tau dak ni gebor tu ape?
alaaaa.. spesis comfoter laaaaa..haaa? salah eja?
lantak.. kehkehkeh... 

aku ni tukang follow je.. kang aku pulak melangut sorang2 plak kalau tak join..
masuk dalam ni.. aaaaaaa bestnya.. rasa macam privacy gile..
sebelum pintu masuk ade kedai popcorn jugek..
so order je situ, then nanti ade orang hantar masuk dalam.. auww auuwww.. best best..

sebelum tu jumpa mr.chip chip munks.. 
up dah kat i.g ade jugak yang tanya.. mana 1 chipmunks?
kuang ajau jugak ayat tu..huh!




kteorang tengok taken 3..
okehlaa.. ni macam sama kes dengan cite hunger games itu ari la..
haram aku tak paham ape jalan cite sebenarnya..
sebab takde tengok 1 ke 2 terus tengok 3...

balik cite dalam gold class ni..
seat dia ala2 krusi massage weiii..
bole adjust..seronok gile rasa.. 

dah rasa ni cukupla sekali je..
wahahaah.. mahai nak mati weiiii..
aku tak gigih lagi la sampai nak tengok wayang pun nk gold class segala..
cuma rasa tak serabut dengan bunyi bunyian kanak2 laa.. sape je nak angkut budak2 pi masuk gold class kan.. pitam ngko nak membayonya..kang ade pulak budak kene halau klua sebab orang nak privacy.. tetibe ade orang memekak.. haha..




aku memang nak cite pasal hall gold class ni je..
pasal taken 3 tu takde menda aku nak cite sebab aku tak tengok pun taken 1 & 2..
so aku tak tau jalan cite.. yang aku tau, moral story dia.. belilah porsche..
sebab porsche langgar kapal terbang.. kapal terbang yang jahanam.. hahahadoiiiilaaaaa....