14 January 2015

:: chatime ada dimana mana ::


aku rasa dikalangan kawan2, dorang semua memang dah masak sgt dgn kegilaan aku kat chatime..
setiap mall yang aku masuk mesti aku carik kat mana duduknya chatime..
yang paling best.. sebelum pi mall aku akan pastikan ade chatime dalam mall tu.. 
setakat ni bole dikatakan semua mall yang aku pegi ade chatime.. muahahaah..
sebab tu aku suke pegi setia city mall.. memang rumah kedua.. sanggup pegi sana semata untuk chatime je.. mak aku kata kalau menabung mmg penuh da tabung aku.. gulp!

dulu aku suke gile dengan coolblog..bole kata hari2 aku pegi coolblog setia alam..sampai aku bole beza rasa klau tak buat air tu betul.. haishh... 
tapi sejak budak yang biasa buatkan aku air tu berenti keje...
memang jarang dah aku pegi.. dah betukar2 orang ni.. rasa air pun dah tak sama.. 
maybe dorang tak ajar cara bancuh yg sama je kot...
so aku pun bertukar ke chatime.. 

kat coolblog aku slalu amek coffee..
kat chatime pun still dengan coffee.. memang aku berkenan sungguh dengan coffee dia..
cuba kasik aku coffee pekat likat tu.. memang ke sudah la aku tak usik.. 
silap ari bulan migrian... padahal sama je.. coffee jugak nama dia..
pelik2 perangai kan..


oleh kerana asik muka aku je yg ade kat kedai chatime ni setiap petang..
budak chatime SCM kasik aku buat member kad.. 
dia kata bole redeem la ape2.. tapi da lebih setahun, asal la aku tanya pasal redeem ni.. 
asik laa suruh tengok website.. eh.. ingat aku rajin..
buat blog pun aku tak berape rajin.. haha..

harini pi klcc.. budak chatime tu baik hati la pulak bgtau bole redeem kad aku..
eh! serius? selama ni takde pun dorang2 ni bagitau..
rezeki laaa.. tak yah klua 8hengget..
pastu ingat nak la check baki point.. tapi dah berderet pulak orang kat belakang aku ni..
mind set nak check kat online je..
sekali nan adoooo.. tak jumpa pun tang mananya aku bole check balance point ni..
terus rasa malas.. lantak pi la... sok2 kang aku tanya je laa kat budak chatime ni..





terus rasa ade cita2 nak bukak chatime aku sendiri nanti..
kompem hari2 aku je yang sebat coffee smootie tu..
^_^