aku hargai...

14 January 2015

:: mengeluh sekejap ::

Assalamualaikum..
ade lagi ke azam tahunan yang tertinggal?
ntahla.. tapi sejak 2 menjak ni.. macam ligat memikirkan sesuatu..
trasa macam kekurangan atau sebenarnya kehilangan sesuatu..
aku pun sebenarnya macam bingung..

ada masa rasa nak marah..hati tu bengkak je rasa..
paten kalau ade yang cari pasal ni memang tadah kene hempuk je..
pastu kejap kang rasa nak marah tu bole jadi sampai macam nak nangis.. eh! ko da kenape saiko plak ni.. nak kene lempang ke ape...

tapi camtula yang aku rasa.. rasa lately ni semua benda serba tak kene..
cerita dengan orang? nak cerita ape.. sebab menda jadik pun aku tak tau..
lebih gemar sorang2.. lebih rasa selesa camtu..

faktor usia? haha..
mungkin salah satunya.. tak berminat nak kesahkan ape orang nak fikir..
dah letih nak kisah ape orang nk cakap..dari awal lagi terlampau memikirkan ape orang nak cakap..
terlampau memikirkan ape orang nk kisah.. belum part orang suke aku ke tak..
tak masuk lagi orang yang gemar sangat cari salah.. serius aku penat.. menjauhkan diri yang terbaik..isu2 dunia ni biarlah orang lain kejar..
tak kuasa dah nak layan.. lantak la sana..

1 comment:

Ida Puanstoberi said...

nak nasik ayam??

Hahahhaa...