aku hargai...

03 January 2015

:: Festival Kraf Johor 2014 ::

haii.. tahun ni tahun ke 2 la aku follow ke johor..
tahun dulu datang buat fesyen show..
tahun ni kena jadik FOH pulak..

gerak dari opis dalam kul 10lebih kot hari rabu.. 
bangun tido bangun tido balik tak sampai2..
adehh..sampai johor dalam kul 4 lebih kot.. 
tu pun hujan lebat gile..memang kompem la basah kuyup..

sampai johor je terus ke plaza angsana..
tengok tempat pastu taklimat ape kene buat..



hari khamis pagi2 kteorang dah bertapak kat plaza angsana.. 
taklimat smua2 pastu rehearsel..
pastu tengahari balik hotel siap2 untuk majlis perasmian pulak..
Alhamdulillah semuanya baik2..

comel bebudak ni..
lembut je menari time reherseal part dorang..
kot aku, memang dah kayu abis dah..
tak tau la kayu golf ke kayu hoki..



didatangkan khas untuk orang2 johor..
amyra rosli isteri si encik sotong..




group protokol yang terlibat..
amacam? ade nampak macam hari raya tak kiteorang?
selamat hari raya korang! 

kat sana memang tak sempat langsung la aku nak merembat ape2..
sebab memang kelam kabut..pastu dengan aku sakit kepala tahap dewa..
rasa nak hantuk2 je kepala kat gazebo yang ade kat situ..
tahap bukak mata pun aku tak mampu dah..
memang sakit ya rabbi..

sebelum balik KL.. je sempat ke kedai buku..
tu pun terkejar2 bas dah nak gerak..
dapat rembat 3 buah buku je...

-_-''

akak leli kata banyak lagi buku lain.
tapi memang aku dah tak sempat nak belek..
dapat buku catatan matluthfi..
memang aku carik sungguh buku tu...
kebetulan ada.. 








 sekian catatan suam suam kuku aku untuk tahun 2015..
harap dapatla penuhi 1 hari 1 entry tahun ni.. haha..
macamkan ade pulak orang nak baca kan..

1 comment:

Ida Puanstoberi said...

dah ada petugas protokol generasi baru, igt tak kena jadi dah.. kena jugakkk... huwaaa...