aku hargai...

19 June 2012

tasha tahan panas diseret neelofa keseberang lautan

tajuk nk hot jerr kan... seriau i klau terpalit dek kes saman menyaman nieh...
muahahahahha... panas kedaung sehh kt Larkin... bas smpai larkin dalam pkul 3 lebih cmtu.. pastu berti makan sat.. ade ke bg timer 20 minit jer.. mujo aku x mkn lauk2 pauk cmpur kt kedai.. tercekik2 kaum kerabat aku tuh menelan2 nasik yg x bape nk lalu kt tekak ni haaaa.. si ara siap ckp, aku x kunyah nasik tu, aku telan trus jer.. eeeerrrr, bole cmtu???


depan bas, tgu timer nk jalan balik menuju ke woodlands.. 
#kata20minittpdrebaryglembap#


tgu punya tgu pnya tgu pnya tgu.. x sampai2.. 
haihhh


ni perbincangan isu semasa namanya... 


panas giler lah JB ni...


si ara da x rupa org da.. berpeluh2 



mereka 5 beradik.. ni jer yg follow.. lain2 xde...





err, sorg da x stanby lg... panas nk amek gamba... 


beri laluan, beri laluan...
bdk demok sedang srokkn reremak disebalik ara...
lalalalalalallalalalala

bdk xde gigi dok sengih2...


ni la keje dalam bas...
makan,tdo,makan,tdo,makan lagik...

tidooo


meeting lagik...
muahhahaahaahahaahhaha


aku?? pose ,mkn, tdo.. tu jer la keje.. panas kn kt luar tu....
heushhhhh....


potogeraper kecit.. gelap gmba


lastly, on the way ke imigresen johor...





pssst... lemau la nk taip pnjg2.. bila pnye zaman la nk abeskan ni... 

No comments: