29 June 2012

hari jadik the flashhh...

petang sabtu kteorg 1 family smua jadik the flash... jauh giler jalan dari umah nk ke MRT.. sana panggil MRT, padahal menatang tu kt sini namanya LRT.. tp MRT sana mahai nk mammmm okeh... jauh giler gak la jalan.. mak aku yg pkai heel trus tuka selipar jepun jer.. hahahahaah



kteorg baru smpai kt mrt.. makanya touridt guide kte yg tunjuk ajar ye.. sbb matawang sana buat haku bingung.. #skrg da terer# hahahaha


bebudak ni belajar.. macamna nk buat..


bangga le tew da ade kad.... hahhahahahaha


processing card..


bebudak ni dok menunggu depan mesin


eh! potogeraper la.. haiii... 


pakcik n makcik syg aku...


my senget uncle.. hahahhahha....



family makcik n pakcik ai ler.. senyum simpul dia...



mak.... tu ler mak kite



kecoh tul dalam ni.. ini train kteorg yg punye... hahahah








cakkkk.... =)


tukar mrt... sementara tu pose














sampai sudah kt uptown singapore.. hahhahaha..
aku luper da nama tmpat ni.. tp mmg siyes sgt pack.. org ramai giler kot.. 























bebyk benda... benda ni yg dorg obses nau.. hahahhaha.. pelik tul haku..
hahhahahaha



tengokla tu... bkn main lagik bdk kecik ni.. dok kerjakan 
benda alah tu



kebanyakkan barang kt sni.. smuanuya 3 for $10



yeaaaaaaaaaa..... going back... penat sehhh.. sakit giler kot kaki ni haa...
da la dlm train tu sepanjang 20 minit dok berdiri sbb xde langsung sit.. 
da malam cmni pn train rmai lg.. kot kt KL aku rase da lengang da...


nampak nau demok.. menyorok


pakcik n maklong ai ler...


see... ramai kan.. pastu da ngantok giler2 pnye.. jgn ckp la rasa melayang tu cmne..
 tensen wooo



akhirnya tiba di stesen.... 
amik gambar rmai2.. tp ade jer yg hilang sbb da penat so booo layan..


my beloved cepupu.. 
ara: ko jgn kcau aku, tgh dgr lagu nasyid ni.. insaf..
aku : errr.. nk amek gamba..

hahahaha.. tu dialog ori.. mmg aku dgr dia pasang lagu nasyid tu...
lantak ko ler ... hahahahha


last... my beloved uncle merangkap tourist guide kteorg...
=) tq cik.. coz bawak kteorg exercise kaki.. hahahahahha