aku hargai...

29 June 2012

sabrina the teenage witch ~ mimpi dia laaa

pagi ni ntah kenapa termasuk dalam mimpi aku citer sabrina the teenage witch.. dulu bila dtg jer hari jumaat.. pukul 9malam da stnby tgk ntv7... sbb citer ni la.. dulu2 mase obses giler dgn sabrina ni.. sbb dia ahli sihir yg sgt sengal.. blur2 pn ye.. slalunya yg bg tau dia ape dia nk kena buat kucing dia tu la.. warna itam tu.. tp siyes, kucing tu pn cm terer giler kot berlakon.. hahahaha...pastu google2 jumpe la gmba ni... eh, tu la kucing dia.. bersih kot kucing tu.. #tetibe teringat si hitam kt umah, da mcm kucing terbiar lak#


sabrina ni mmg comel sesgt da mase ni.. siap membayangkan diri cm dia.. 
hewhewhew





ni la makcik2 dia... sabrina duduk skali dgn makcik2 dia.. tp makcik2 dia ni mmg ade masalah otak jugak la kot.. hahahahah... klakar kot dorg ni.. asik la ade je masalh cinta.. masalah prasan.. hahaha.. sbb dua2 x kawen lagik.. hahahahaa..


nk membayangkan persis sabrina jap la.. 
siap ade penyapu terbang skali..
kucing itam aku ade dah.. 
hahahahahahahaha

No comments: