01 June 2012

bra?? spender?? kahkahkahkah....

opssss~~ ape cite kelucahan sangat nie... 
meowwww.....


bkn ape, aku terbaca lah status kezen aku smlm... *matikla klau dia baca nie* ni angkara kes dalam fb la nih.. "luper pkai slua pn nk update kt fb ker?? memacam"  cmtu la lebih kurang ayat dia... aku da gelak tonggeng2 da baca.. tp btul la.. kengkadang aku pn jadik heran.. ape kejadahnya la smpai lupers pkai spenda pn nk update.. xdo kojo lain agk eh... aku pn hapdate fb gak... tp slalu sgt la status emo aku yg klua.. muahahahha... tp skang sedang sekat... x bole da terlalu open sgt fb ni.. byk stalker dgn back stab ni... maklumler... dunia it kn... memacam bnda bole jatuhkan org.. sekelip mata je ko bole jahanamkan org.. aku pn da x fhm giler perangai cmni...

eh! aku nk cite pasal fb la.. bkn masalah harian... opsss~~
 tp kadang2 aku pn naik bengong ape aje la yg ko bebelkan kt fb ni haaaaa... tu bru status mengarut... belum lagik datang masalah meroyan... hahahhahaha.... lg2 pada org yg gemor na jadi ahli mesyuarat tingkap nie.. klakar tau... kumpul pastu dok tikam blkg balik... errr.. jap2, mcm salah ayat plak.. kumpul maklumat, pastu tikam dia bertubi2.. yeahaaaaaa.... muahahhahahahha.... haa, tu baru btul.. ntahla.. smua org x bole pecaya skang... slh satu puncanya adalah... FACEBOOK..
jadi sila jauhkan diri dari laman sosial ni skang... muahahahaa... larikkkkkk...

*happy birthday to me...* 

matiklah.. selagi x tuka hari selagi tu la ade wish diri sendiri....