aku hargai...

21 June 2012

luah rasa sedih tp rasa gembira disorok sedalamnya..

terasakah aku? hahha, ntahla.. tp secara tulus dari hati aku, mmg aku trasa dan sgt kecewa la... aku pn tau aku bkn kawan mahupun sahabat yg baik... tp mungkin sbb aku trasa aku da bersusah payah tp xdihargai... kelakar kot.. xpe2, xkisahla... mungkinkabar gembira bkn aku yg selayaknya tau dulu.. org lain lebih layak sbg sahabat.. hahahah... okeh~ stop gelak sbb x kelakar pn.. 

ntah knp, tadi masa aku duk main game kt dalam kemah yg ya Ampun.. ni fridze ke hape.. tetibe member ni cite... tu sipolan dgn tunang dia.. aku pn... ooohh, mmg paten ek skrg ni, kawen pn smua nk berahsia.. da nikah bagai baru nk bg kad.. errr, ok salah tajuk..  balik pd tajuk asal si member ni tunjuk tunang org tu.. aku pn xde la tgk sgt cuma terdetik dalam hati.. knp cara dia mcm aku kenal? tp wa buat xtau je la.. lgpn shift wa da abes kt kemah kejung tu.. otw nk naik opis... tetiber trnampak dia dgn si tunang.. aku tgu dia pusing... tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... lastly tekaan aku tepat... ntahla, mgkin mmg ye, aku sgt tersinggung.. jujurnya dalam hati mmg aku sgt tersinggung.. 

mungkin pd dia, xde makna ape pn if aku tau atau x.. tp bila aku terkenang beberapa minggu sebelum ni... aku mmg siyes sgt trasa hati.. mgkin ni kot makna kawan pd dia.. xpelaaa... i redha nyah... k.laa... nk balik.. xnk pecaya kt sesape dah.. muktamad!

No comments: