11 June 2012

muka bermotif sulam kerawang

lai lai lai.... gosipsssss.....tp sebenarnya hati aku tengah mendidih je panas sgt ni kn.. ade la pempuan ni... ntah hape mslh yg baek hati sgt plus aku rasa nk menyepak jer diatas kebaekan dia yg melampau tu pn ade... kelakar nau.. dgn aku bkn main lg ko kutuk dia.. memacam la ko kata kn.. konon cm ko kawan baek aku dunia akhirat.. konon bila ko pn marah2 dia, aku suka la?? kononnya bila ko kata dia memacam aku suka laa?? ko silap beb.. walau org tu buat salah dgn aku... walau dia sakitkan hati aku.. aku ni cuma nk ko tau la kan.. ape pn yg jd antara aku dgn dia.. ko xde hak nk masuk cmpur dan ko xde sebab pn nk hamun dia mcmana aku buat.. SEBAB dia xde salah pn kt ko, dia xde pn burukkan ko.. yg aku heran lak.. depan aku ni, bkn main lg memacam ko ckp kn.. kononnya ko pn senasib la dgn aku.. pui! pegi jahanam la.. smua bnda ko buat da mencerminkan sape diri ko sbnanya.. aku da tau dari awal lg.. cuma aku xnk terlalu cepat sgt melenting kn... tp, nampaknya ko sendiri da tunjukkan kebodohan ko.. cian... aku xtau ape la mslh ko kn.. pastu ko mcm xde rasa bersalah lak kn tanya aku memacam.. seolah ko bodoh gile xtau ape prasaan aku.. mmg ko carik nahas.. 

mujur la aku ni masih ada hati prasaan utk aku kawal rasa marah aku yg da xbole kawal.. aku agak la.. kot aku hilang sabar, aku da tumbuk je muka ko tu.. peduli hape ko sape pn.. ko nk kawan, bole buat cara nk berkawan.. tp gini cara ko nk berkawan.. pegi jauh2.. aku fed up dgn peel ko cmtu.. aku sound skali je, tp ko mcm org xde prasaan ko buat lg kn.. aku xtau ko ni jenis mcmana.. ko kata ko tau ape aku rasa?? siyesss laa... aku mmg nk gelak! ko sbnanya x fhm sikit pn laa.. stakat ape yg ko ckp tu?? xde kesan pn kt aku.. xde jadik kudis pn kt aku.. ko xtau pn ape aku hadap.. jd jgn nk kata konon ko tau smuanya.. sedangkan ko sbnanya ZIRO! ape yg ko tau??? klau ko tau dan klau ko sebenarnya KAWAN... ko xkn buat KAWAN ko cmni... 

aku xfhm mcmana ko bole jadik org yg bermuka2 dan muka bertalam2 nieh.. siyes wa rasa ko ni sgt kesian.. lg kesian kt org yg ko maki hamun tu.. padahal org tu xde salah pn kt ko.. sory la kawan.. aku rasa aku ni xlayak jadi kawan ko.. bye2 laaaa...