28 June 2012

A K U S U K A N A M P A K C O M E L... hahahhah

 biase2 bila g keje.. mmg cmni jer la muka aku... mekap ala2 jer.. aku xde lak guna mekap memahai nau.. aku gune brand paling murah la pd aku.. hahahhaha... setakat ni da 6tahun xpernah aku tuka brand lain.. cukup kekal dgn silky girl... aku start guna silky girl pn mase umo aku 18.. mase tu ibu bg hadiah besday full set silky girl.. Alhamdulilah la, aku sgt selesa n giler puas hati.. sbb Alhamdulilah jgk so far muka aku xde masalah ape2.. mudah2an tidak la ade mslh juga kemudian hari... camni jer la aku conteng muka aku hari2..


walau kenduri, tetap gini gak mekap... same jer dgn g opis pn.. xde beza


ni da time masuk tghari, muka mmg da stok x tentu arah la jawabnya.. hahahah..



oleh kerana kt opis aku tgh ade event promosi kerja kahwin... makanya byk la weeding2 planner kt dalam kemah ni.. smlm ade bengkel solekan kt design centre.. menyelit2 gak la kt sana.. best! sbb A K U S U K A N A M P A K C O M E L... hahahahaha... tp mmg best la.. smlm kt bengkel tu dorg guna produk cinema secrets... makanya datang la bengong aku.. oleh krana smlm ala2 segan nk test.. harini dorg ade buat demo kt laman seni.. ape lagik.. tadah muker ler.. hahahhaha...  seee... hasil muka aku selepas kena usik sketttt jer... hahah... merah menyala kau bibir makk.. ala2 nk muncungkun mulut cm ikan ni.. hahhaha.... 


hasil produk cinema secret.. ngeh ngeh...






antara produk2 cinema secret yg aku nmpk....


ni blusher... bebanyak benda, aku mmh giler dgn blusher.. nape ntah..


ni lipstik.. wowwww... paten dia mcm ala2 lipstik dior lak.. tp kaler dia mmg memacam la.. 
mmg aku sgt sukerrrr... tp, oleh krana mahai... aku masih setia dan tetap sayang dgn silky girl..