26 June 2012

Mr selangor 2012

sabtu lepas.. adik aku ade tournament body builder kt klang parade... patutnya start around pukul 10 pg... tp membawak ke 1.30tghari x start2 lg.. sbb si peserta2 ni x reti2 la kn nk pi amek num tag dorg.. terjerit2 la si urusetia tu.. da bosan pn ye...


sekitar majlis yg berlangsung


x start lagik.. makanya amek la pic sekeliling dulu...


dak kecit ni pn ade skali..


sebahagian dari family aku yg dtg





baru start... da 1.30 da... adik aku tag num 7


tu adik aku.. =)








pastu balik ni, aku upload la pic2 ni kt fb.. ade la hamba Allah ni.. kang nk aku ceramah, mcm la aku baik sgt lak.. pelik tul manusia ni.. nk komen tp xde otak, x pk.. bnda tu sakitkan hati org ke hape.. huhh!
















layan jela gamba.. ape nk taip aku xtau.. 


























































































































okeh... time tu tuan tanah kedaung amek gamba.. 





my family.. err, little chef jer xde.. sbb kt dungun x bole balik.. 
tgk gamba jer la yek...





juara junior Mr Selangor 2012














tukang angkat hamper... 
muahahahhahahahahaha