11 November 2014

interstellar yang nak muntah!

ahad lepas punye cerita..
attend kenduri kawen schoolmate dari skola rendah..
kalau tak dia wajibkan aku datang ni.. 
mau memikir jugak nak kesana...
bandar enstek tu bukan aku arif sangat..
takat lalu ikut klia tu aku tau laa..tapi nk gagahkan kesana sorang2 memang mustahil..


wedding zul ni memang best...
banyak gila option makanan yang ade...
ade 5 buah gerai kot.. pilih je ape nak...
memang marveles.. 

happy newly weds zul & wifey..
moga bahagia sampai syurga..
moga sabar tabah hadap ujian rumahtangga..




balik kenduri terus cadang2 nak ke the mines..
skali ya ampun, jem melampau..
tuka plan.. gerak ke aeon cheras je..

malam tu mmg da review schedule movie..
ingat sempatla nak kejar movie 3.30..
skali sampai dah penuh la pulak...
aiyak! blasah la pkul 5ptg..

tu pun start lama gile.. 530 baru start..
ingatkan masuk senyap sunyi xde la iklan segala..
rupenyaaaa... ade jugak.. 

sejam pertama aku bole tahan lagiklaa..
tu pun masa beli tiket ingatkan jauh jugak dgn skrin..
bila dah duduk.. mak aih, bole tahan hazab sat lagik ni..

skali amek ngko.. 3 jam mendongak..
rasa nak muntah smua ada..
sains fiksyen yang melampau..
untuk orang yang tak brape gemar movie complicated sangat ni rasa macam tak berbaloi la..
sebab hujung2 baru aku paham ape sebenarnya maksud cite ni..
dah dekat 3 jam ok baru paham... baik aku tengok cite pinguin...

perghh.. punyelaa stress..
tu pun nak pegi tengok sebab terpengaruh dgn opismate yang info rating cite ni tinggi gile..
aku pun bole tahan sengal tak tengok thriler dulu..
hadap laaa..




3 jam kemudian memang aku bantai muntah2 la..
sakit gile kepala..
movie ni mmg berjaya laaa buat aku telan painkiller 2 bijik skali jalan...
masuk je kete, memang lembik la aku dibuatnya..rasa berputar2 kepala.. 
sampai sekarang tengkuk aku sakit.. rasakan..