21 November 2014

hotfm punya kisah.

haiii.. morning uolss..
hamboi! semangat sangat ngko pepagi ni haa..
semangat sikitlaa... semangat memasak pun makin lama makin melampau jayanya.. haha..
oohhh... semangat makin kembang dan lebar pun hebat jugak...

lately ni gemor ler dengar hotfm..kot dulu aku dengar info trafik je..
pastu memang aku tuka mp3 la.. tapi dek kerana dah malas nak donload lagu..
hadap jela.. lama2 dah rasa ok je kot..

pagi tadik terdengar laa fizi buat panggilan hangit..
punyelaa semangat abang tu dok luah prasaan dia kene game dengan makwe dia..
last2 dia pulak kene game dengan fizi..haha.. sakan plak aku ketawakan...
cuma panggilan hangit ni kadang kadang ade yang ok.. kadang kadang aku macam blur nak fahamkan..ade jugak plan nak anta je kenekan orang tapi koser la haih..

pastu aku rasa banyak je fakta fakta yang tak pernah aku tau..
rasanya rajin dengar brita radio je aku ni..
berita tv memang aku malas nak tengok tv... tengok drama pun aku bantai tgk marathon je..
malas sungguh nak hadap channel banyak sangat iklan.. eh! ape meraban tv pulak ni...

ok ok.. stop jap.. cont keje dulu
k bai