25 November 2014

:: big hero 6 vs The Hunger Games MOCKINGJAY PART 1


last wiken.. plan asal memang nak tengok big hero..
tapi view kat online pun sebenarnya memang dah hujung2 je yang ada..
takpe.. tawakal jela.. kot2 adelaa kan rezeki tengok kan ...

sampai OU pusing pusing dulu..
takde terfikir pun nak tengok tiket dulu..
memang aci redah je..

pastu baru la patah balik ke wayang..
sebenarnya ade je GSC kt wing baru tu...
tapi peel malas nak tanya kat mana.. pastu dah lupa pulak area wing baru..
so, jom jela ke wing lama... carik TGV..
ok je, aku lagi suke suasana TGV sebab nampak redup je.. macam tenang sikit la..
gsc kat wing baru tu. betul2 hadap matahari agaknya.. silau kemain area menunggu tu... 

paten aci redah.. so big hero takdak dah seat dah.. 
ade pun betul betul hadap skrin..
jangan buat pasal.. kes interstellar aritu dah buat aku insaf amik seat bawah dari level D...
kang ade lagi yang muntah2..


tengok tengok.. hunger games ade seat atas yang kosong..
aku risau jugak.. sebab aku memang tak follow the hunger games dari memula.. 
kang buat aku melangut je.. tapi dah takde pilihan.. layan jela...
so far okla... aku suka je cite camni..
cuma kene tengok la hunger games before ni nampaknya.. haha..
baru aku tau ape cite sebenarnya...

tapi dorang sebut katniss tu dah rupe keknis plak..haha..
rupe pun ade iras iras keknis @ hanis zalikha..
oohhh.. kene la carik sape yang ade sequel sebelum ni..





hoih.. sape ade hoih..
meh sharing dengan aku...