27 November 2014

:: big hero 6 punye cerita ::

semalam gigih book awal pagi sebab memang kompem penuh ni..
pagi2 pun ade jugak orang yang dok online agaknya.. susah nau nak beli tiket..
uniform tak tuka langsung..terus gerak ke bukit raja..
tu je pun yang dekat dengan rumah... 
pastu pi makan dulu.. 

akhirnya berjaya jugak aku tengok cite tu..
terus rasa bangga.. haha..
layan jugak la.. siap info opismate cepat bawak anak dia tengok.. 
1 panggung penuh.. tapi penuh budak budak la..haha..

untuk peminat kartun cam aku..
yerp, aku rasa best je.. pastu lawak gak la...
homei je baymax tu... 10/10 memang best smua rasa ada.. 
sedih sebab tadashi mati then hero tuntut bela kematian abg dia..
pastu sedih pulak sebab baymax kene lepaskan hero kat pintu masa.. 
sedih weiiiii.... 

ade jugak aku dengar budak belakang dok sibuk tanya mama dia..
sape tadashi tu.. ke sudah mama dia tak jawab..
kesian plak haih.. meh akak tlg cite meh.. hish.. mama dia ni pun..
dah bawak anak, layankanla anak tu..

pastu dah abis cite.. smua orang dah bangun blah..
member aku sibuklaa suruh tunggu sampai betul abis smua.. 
ade jugak laa cina depan aku dok tggu jugak ape yang nak klua lepas info smua pelakon tu..
tapi lama sangat gamaknya, cina tu pun blah.. haha.. tinggal la aku sorang2 sebab member dah memekak nak pi toilet.. pffftt!! 

ngam ngam abis smua staff tgv mengemas barula klua part last..
rupenya kisah fred dengan ayah dia..
hmm.. tetibe rasa macam ayah fred tu superman.. 
maybe.. ntah2 ade sambungan lagi.. macam madagascar tu..

sape belum tengok.. silakan bawak anak2..
aku takde anak lagi, jadik aku bawak anak tekak je...