18 November 2014

program overnightoats



projek harini..
overnightoat katanya..
aku bab makan oat ni.. memang betul la bole buat aku kembang tekak..
memang ke sudah la tak bole nak telan.. mau aku makan dalam tekanan takpun siap zikir..
nak habiskan cepat punye pasal...pastu adela opismate ngajar buat cam gini..
pastu masukkan dah isi kasi layer2 macam kek sarawak.. tidokn dalam fridge semalaman..
esok pagi ngap sambil drive pegi opis..auww auwww... sedap sungguh nyahh..

maybe aku kene variasikan lebih sikit ikut suka sendiri..
kasik masam masam ke.. yelaaa, aku ni lemah betul menda manis sangat ni..
betul ke menda ni tengah pemes? apsal aku tak tau..haha..
ni pun dak opis mengajor.. kot tak aku telan la oat kosong ni sambil nangis...
so sape2 nak diet? try la wei...serius sedap je..
bole laa mix dengan memacam jenis kacang2 kot nak buh dalam tu kan..

yang aku buat ni..
aku cuma letak oat..greek yogurt..mix fruit pastu mandikan dengan low fat milk..
nyumsss.... terus makan dengan gembira..
bekas tu pulak kat daiso banyak.. pi carik sana.. ngeh ngeh..