aku hargai...

26 November 2014

:: last wiken kat pantai remis ::

 hari ahad punye cerita..
tengahari tu memang dah plan dengan pakcik smua nak lepak pantai remis..
terbayang2 pulak kerang bako kan...
pukul 5 baru gerak pi sana.. lama sangat tak pi, dah lupa mana jalan masuk ke pantai ni..
aku pun dah tak ingat bila last aku pegi pantai remis ni..

punyela ramai orang..
siap ade pasar rupenya.. kesian tak tau..
macam macam spesis bercangkerang yang ada...
ingat nak beli kerang, tapi sape pulak yang nak makan...
nampak siput sedut.. pun kang aku ketuk bagi hancur dulu baru makan..
tragedi kunyah cangkeran siput tu memang aku tak bole lupa..
goyang terus gigi.. last2 beli ikan je..



bawak budak kecik 2 orang ni yang menjerit2 nak pegi pantai..
si adik memang langsung taknak pandang kamera..
tak layan langsung dok tertonggeng2 camtu..


sampai kesudah la jawabnya dia macam tu..
oohh, ade tragedi lain pulak kat sni..
bila fon hilang..errr, bukan fon aku..
fon pakcik aku.. tertinggal kot kat meja.. carik balik dah takde..
dah takde rezeki kan.. nak buat camne... 
adela rezeki lain nak datang kot..






No comments: