26 November 2014

:: tips ketika emosi down ::

amboih tajuk..macam nak klua pulak segala isi perut..haha!!
okey2, lately ni memang aku rasa aku makin diajar ego..tapi pada masa sama banyak sangat pendam rasa.. kiri kanan blame salah.. omg! macam nak mintak nyawa extra..
biar bernapas elok sikit..

aku memang dah tau ape problem aku...
so, mengelakkan gaduh dan bermasam muka serta impak negatif..
ada baiknya avoid je semua siap2..aku bole dikatakan aktif pesbuk..
kejap kang update camni.. kejap kang apdate camtu..
dah rupe diary pun ada rasanya pesbuk tu..
ok, jalan mudah... tutup je pesbuk.. so, aku xde baca benda benda stress..
pastu aku takde tengok menda2 menyakitkan hati...
dan aku takde apdate gambo yang timbulkan rasa kurang senang orang..
haaaa.. camtu..

memanglaa rasa macam stuck jugak otak.. sebab takde menda nak belek..
tapi dah beberapa hari ni, aku rasa ok je..
maybe akan on semula la pesbuk tu.. tapi ntah bila la gamaknya...
aku rasa sebab aku dah penat kot dikelilingi impak negatif..
so, moral down..

ade je yang bukak mulut, tanya kenape..
sory la.. tapi dah jenuh layan.. kang aku sakit hati, korang elok je gelak2..
tak ke rasa nak hempuk..
baik jauhkan diri dari asik jadi mangsa..
buat hal sendiri.. setel..

orang kata minum hot coklat bole bagi sejuk hati..
tapi tak penah try la pulak..
mood on diet lagi.. haiyaaaaaa...