aku hargai...

25 November 2014

:: bukan cik kebal ::

kebiasaan.. orang akan bertahan dengan keadaan cuma sekali je..
masuk kali ke 3 dan seterusnya.. mintak kene hempuk namanya..
camtu jugak la aku.. bezanya aku dah lama sangat tak amukan..
haah, memang dah lama sangat.. ape orang buat, aku diam pastu aku blah..

tapi lastly hari ni aku nangis jugak..
kelemahan biasa seorang perempuan..
bila diejek dengan kata2 menghiris hiris perasaan..

"besarnya lengan"

"makin debabnya"

"pejalnya badan!"


selama ni aku memang bole jadikan bahan ketawa lagi..
aku boleh jawab lagi.. alaaaa, aku kan bodybuilder..
tapi harini memang hati aku dah lemah..
betul aku sakit hati.. betul jugak aku sebenarnya memang tak bole terima..

memang aku sangat2 kecewa dengan kata kata si kurus jelita yang takde prasaan sensitif..
ye, aku sangat kecewa..

hoih! ingat tak sakit ke ko genggam lengan aku sampai camtu?
ingat orang takde rasa ke?
betul korang jelita..
kurus cantik.. jangan layan orang lain yang takde kelebihan macam korang camtu..


No comments: