18 May 2015

:: sepanjang 1 bulan dan 1 minggu ::

ahaaaa... 
diam diam pejam celik pejam celik
eh.. da melepasi fasa 30 hari..
eleh! baru 30 hari.. 
kalau panjang umur, ade lagi berpuluh tahun nak hadap..
ade lagi macam macam ragam nak kene redha....
lumrah hidup la tu kan..

dan selepas fasa 30 hari ni..
masih ada santa hantar hadiah kat meja..
terus asyik rasa terkejut2 je..

terima kasih korang...
untuk hadiah dan doa2nya.. 
moga Allah swt limpah ruahkan rezeki kita semua.. 
ameen..

wedds gift paling awal..
dari kalong before ke umrah..
memang berguna sangat buku resipe tu..
sebab otak aku dah jem baru masuk 30 hari..
tak tau ape nak masak.. adoiii.. 




gift paling buat aku melompat happy gile..
handbeg & wallet dari uncle kesayangan dunia akhirat...
perghh.. bukak2 je terus nak nangis.. 
sebab tak sangka..

uncle kata jangan cengeng2 dah..
punyela la aku rasa seronok amat.. 
mana taknya aku da penah masuk MK kot konon2 nak buat barang hantaran...
last2 minit aku tuka handbeg sebab macam mahal nak mati pulak berabis ke wallet sampai beratus..
rupenya uncle plan baik punye.. memang melebar la sengih..wiwiwiwiiiii..




gift dari puan pegawai 
-kaklin kecik-
simpan lama nau dalam kete katanya..



dari En.chip..
Encik pegawai bahagian khidmat pengurusan
yeay.. takyah beli toaster da...
^_^



dari warga unit pembangunan..
siap tanya ai lagi.. 
ape yang ai tak dapat..
thanks uolss...



kak intan & family..
seronok betul aku nampak set periuk..
wahahahhah.. 



yang ni memang takde kad..
tak tau nak kesan sape yang bagi la kononnya..
tapi, ai kan terer bab selidik2 ni..
walau datang tanpa kad..tapi dia datang dengan tanda harga.. haha
then ai tau la sape punye keje ni..
thanks ayie.. skill kasik sorok2 camni.. memang selalu gagal..
aku lagi terer dari ko..wahahahhahah..


paling latest setakat pagi tadi..
pagi2 masuk opis da trasa ade santa hantar hadiah lagi..
thanks ariff..



terasa rasa macam bezeday sepanjang bulan..
mood pengantin baru pun masih ada..auww auww..
terima kasih kalian..