aku hargai...

28 May 2015

:: best ever wedds & birthday gift ::


masa cik ai panggil macam dah dapat agak dah.. 
kotak batik pink bertukar tangan..
bila tengok box.. amboiii!! 
box je dah lawa kemain... macam suprised sangat ni...

cik ai kata...
bukak la... hadiah wedding & beseday sekali..
wow! comel sangat korang ni...
bezeday ai next week kot... tak menyabor nak sambut ler teww....

masa ni memang da senyum lebor dah
rasa macam wow! best sangat ni...
ape yang suprised nau agaknya..




terus menjerit macam orang gile...
rasa nak peluk semua!!
serius sangat laaa teruja...

aku penah jalan dengan kak tia..
dengan cik ai... memang aku pernah cite dgn cik ai before kawen aritu..
aku nak polaroid ni buat hantaran..
tapi macam kelakar je kan...

so aku pendam rasa je nak polaroid ni..
memang setiap kali lalu je kedai gamba..
nampak polaroid ni terus macam sawan..
haha... siap pikir, nanti la da lapang2 baru pikir balik nak beli menda ni...
kot ade rezeki..

tak sangka la pulak cik ai dengan kak tia ingat lagi ape aku cakap..
siap semuanya serba pink...
terus rasa macam jelita abisss...





Ya Allah...
syukur Alhamdulillah aku punya kawan2 yang sentiasa memerhati aku dalam diam...
sentiasa tau mana yang okey dan tidak...
terima kasih kak tia.. cik ai.. kak ieza & moore...

serius hadiah ni mahal kot..
rasa nak nangis weiii...
dan ni adalah salah satu wishlist aku tahun ni..
tak sangka gile menda yang aku nak sangat korang bagi..
macam mimpi lagi ni..

yeay!! pasni bole amek gamba bebanyak...


^__^

1 comment: