15 May 2015

:: rindu ::

sape kata walau duduk rumah cuma sepelaung je dari rumah mak tapi takde adengan rindu2 mak..
eh! paham ke tak ni.. hikss..
yela, semenjak tinggal lain2 bumbung ni memang weekend je balik jumpa mak..
tu pun kadang2 tak jumpa kat rumah, tapi pi lepak rumah atuk..
pastu balik rumah memasing dah.. macamkan jauh sangat kan.. wuwuuuuuu..

semalam watsapp mak..

bagitau "itew rindu mak itew laaa"

laju je mak cakap..

"mak pun rindu"

adesss..terus tertidur sambil kesat airmata..
oohh.. cengeng lagi rupenya ini budak..
rindu mak pun bole nangis..

pagi tadi, mak bagitau..
"long, mak dah beli pan tu"
agak terkebil2 jugakla aku kan..
pan ape pulak ni..
rupenya mak aku memang da tak bole berpisah dengan astro semenjak aku takde kat rumah ni..
terer dah mak aku beli barang kat Goshop..
siap bagitau, mak test masak kari ayam pencen guna periuk tu..
nanti nak try grill2 pulak....


mak aih! tepuk dahi den..
kagum amat ni..
mak aku siap cerita, penutup dia bole tegak cam gini long..
pan grill dia camni.. eh eh mak aku ni..
macam meracun anakanda membeli jugak je..
auww auww auwww

kalau bodek suami ni agak2 dapat pan ke dapat pelempang gamaknya?
hahahahaha!!




terus rasa lapa makin teruk..
aku rasa aku rindu mak masak pun ye jugak..
sebab aku rasa aku masak tak sedap..
haha.. pastu aku rasa mr.capt makan je tanpa was was ape yang puan wifey dia masak..
terus rasa kesian dengan suami sendiri.. adehh.. -_-''