20 May 2015

:: pontianak yang tak tau berenang ::

ada orang kata..
perempuan cantik ni lagi pontianak dari yang biasa biasa..

aku tambah..
perempuan cantik dan saiko lagi bahaya dari pontianak..

jadi..
aku pilih untuk tidak jadi kedua duanya...


option untuk tidak jadi kedua duanya tu atas diri kita..
bole jadi 1 masa kita ada prasaan untuk berubah lebih baik dari sebelumnya...
bole jadi 1 masa kita moral down dan tak nak buat ape2 selain menyinga tak tentu hala...

setakat ni aku cuba..
jadi saiko pun aku taknak..
jadi pontianak pun aku taknak..

sebab bak kata si nyah..
"aku tak bole jadi pontianak sebab aku tak tau terbang cuma tau berenang"

tapi lagi teruk aku la kan..
kedua2nya aku tak tau..
dicampak ke laut kompem tenggelam..
ditolak dari bangunan bole mati menjunam..
sebab tu aku taknak jadi dua2..

bayangkan...
da cantik tapi pontianak..
dan..
da cantik tapi saiko..


eeeiii.. seram!