13 February 2012

hari sakit hati.. T_T

aku da mula hangin je ni.. ntahla, harini pg2 da ade hamba Allah buat aku bengang... sumpah! aku x fhm ape mslah ko sebenarnya.. yg ko dengki sgt dgn aku ni ape mslh pn aku da xtau.. ape dalam hati ko sebenarnya pn aku lg la x fhm.. x bole ke tgk org tu dgn perasaan yg suci murni? 

elok2 aku semangat nk buat keja.. tgk perangai ko yg mcm haram ni, aku da buat hilang smua mood aku.. rasa nk bg penyepak barang sedass dua pn ade da.. punyela aku ni bertatasusila nk bertanya, skali bole lak bg aku jawapan mcm haram.. kang nk aku sound, da tua.. da berakal.. umur tu da meningkat xknla x bole nk fikir? patutnya ko tu jadik contoh, bkn buat pragai mcm baby pramatang... siyes aku da berangin giler.. ntah apehal smua org asyik sakitkan hati aku je.. 

lg aku taip,lg banyak aku maki org lak kang ni.. baik diam.. huhhh!