14 February 2012

T_T

salam malam selasa... muahahhahahaha, ok! bengong jap... makin lama mcm makin senget lak katil ni...xkn kapasiti aku da berlebihan kot... wahh, kelasss kn... makin lama makin nk tergolek plak rasanya... hadoi..  2 hari ni rasa nk tercabut smua urat2 pinggang ngan kaki aku ni haa.. byk btul bnda nk kena uruskan... smua serba x kena... penat kot,ade je bnda yg x ckup..itu la,ini la.. ade je... harap2 bulan ni permulaan yg baik... aminn...

mood pn x stabil..pantang org usik,aku pnye hangin cm nk meletop smua.. geram je.. xtau nk buat mcmana.. aku da bosan mcmni.. smua buat aku jd x btul.. bila aku sorg2, ni la slalunya yg jd.. aku da hilang arah aku.. mana aku nk tuju,ape aku nk buat smuanya jadi keliru.. penah aku ckp dgn kak ngah.. "aku x bole sorg2.. tu buatkan fikiran aku melayang2.. aku akan jadi negatif, dan yg aku takut aku akan buat benda negatif" ntahlah.. aku da banyak kali cuba halang dari aku buat tindakan melulu.. tp ni yg slalunya jadi.. aku jadi keliru.. kemampuan aku stakat mana pn aku da xtau.. kekuatan aku terbatas.. aku da cuba halang dari aku buat yg bukan2.. tp,lastly.. aku buat jgk walau da tahan diri sndiri.. last week, ntah knp aku buat bnda tu.. sdgkan aku tau xsepatutnya tu jadi... kenapa laju tgn aku capai pisau tu.. kemarahan aku susah aku nk kawal... sedangkan tu bukan dalam hati aku.. jasad aku tahan dari aku buat bnda tu.. tp, aku xtau kenapa aku nk musnahkan jgk.. benci mata aku tgk bila ada depan mata aku..

ni namanya mungkin mainan perasaan.. perasaan yg bila x dikawal.. akan mudaratkan diri sendiri.. mcmana aku nk ubah perkara ni? aku trasa seolah2 aku mcm bkn diri aku sendiri.. ape agknya yg patut aku buat? smuanya dalam kekeliruan.. benci aku tgk diri aku skang.. ni bukan aku.. aku da cuba ubah,tp kenapa aku xmampu.. mana kekuatan aku dulu? aku da makin buntu.. knp aku mcmni? jalan cerita apa ni.. aku da xtau mana akhirnya.. ape penghujungnya.. smuanya kaku,membatu..