14 February 2012

hari ni hari purple.. ^_^

hari purple... hikss.. suka lak baju ni lelama.. kotak2.. kelasss.. td dlm lif terjumpa staff ofis gak... dia kta,kotak2... aku? buat main dam.. hahahhah... dia siap ckp,nti sy nk carik baju kotak2 gak... aku lak bole layan, ok... carik wrna purple ye.. hhaahhaahah...

ok,mood aku pepagi ni agk ok.. pg td g keja bwak cik ai.. pastu g cafe dulu.. baru naik,malas nk turun byk kali... hari2 mnum milo kosong.. da terbiasa lak.. kepala jgn swing2,perut aku x stabil ni.. sakit je.. apehal ntah... 
emmm.. ape nk citer? penah x berhadapan dgn org selfish? x penah? aku da nmpak da...

x fhm btul aku dgn org yg pentingkan diri sndiri sgt ni.. nk ckp terang2 kang terasa lak.. tp, ntahlah.. mmg da diri tu mcmtu.. x bole nk ubah kot.. buat bodo je la.. malas layan