03 February 2012

cerita tentang si Ieman Putra...

klau sape yg ade link dgn Fb aku.. for sure kenal sape pemilik nama Ieman putra... org kata dia ni cm penglipur lara gak la kot bg kwn2 rapat antara kteorg ni.. dia ni ngam giler ngan Ungu Velvet.. sape nk carik pasal dgn dia, sila add fb dia.. hahahaha... promosi2... 

mcm org lain jgk.. dia ada mata, ade hidung kemek,ade senyuman mengoda *hak tuih*.. ade perasaan cm manusia lain gak la.. cuma yg membezakan.. dia adalah dia.. setakat ni, Alhamdulilah.. dia adalah kawan yg baik.. pendengar yg *kadang2 baik*  

tp siapa tau disebalik Ieman Putra.. xde sape pn tau, kecuali dia sendiri.. bijak dalam memnyimpan semua yg terjadi dlm hidup dia.. walau kdg2 kami kwn2 sentiasa bertanya, cuba nk amek perhatian kawan kami sorg ni... tp, dia lebih selesa mungkin dgn bertindak menguruskan semua persoalan dlm hidup dia.. hahahha.... *for sure ade org senyum kambing skang ni* 

tergerak nk menulis pn sbb selama ni tanpa sedar, dlm seramai2 kawan.. dia berindak sbg abang dgn langkah yg bijak... thanks abg IP.. hahhaha.. abg... bluekkk.... mungkin perbezaan umur yg sgt ketara membuatkan ramai yg pggil dia abang..  tp sory la yek IP... aku bkn x respect ko.. tp aku selesa mcmni... asalkan aku xpenah biadap lebih dari batas aku sbg adik... 

aku x nafikan selama aku susah hati, selama aku memerlukan sikit senyuman.. tgk jer FB ko tu.. sure dpn pc aku bole sengih sorg2 sbb layan kerenah ko yg suka sgt perang dgn Uv,Ana n of coz sahabat baik ko tu.. Wan jul jr.. 


 

aku doakan mudah2an ko dilimpah ruahkan rezeki, kemudahan , senang dunia dan Akhirat..
mekasih belanje aku mkn.. hahahahhahaha... peace yawww...