07 February 2012

luahan hati ...

asal malam je muncul... stress... sbb?? ntahlah.. aku xpndai nk sembunyikan prasaan aku.... ape aku rasa, bengang,sakit hati, marah... smua ada... rupanya penilaian selama ni x tepat.. xtau mcmana nk ubah.. mmg aku trasa.. sgt trasa.. kot nk dikata jangan.. da hampir separuh jalan aku berlari.. utk patah balik semula pd kedudukan asal.. ape yg patut aku buat? keputusan semua kt tgn aku.. hanya aku yg bole perbetulkan keadaan yg aku buat.. 

skang ni sedang bingung.. bingung lg... huhh... semenjak 2 menjak ni, makin aku rsa dibodohkan.. klau la apa aku rasa ni,turut dirasa sama... mungkin kt situ baru tau ape yg aku maksudkan.. penat mcmni..hmm, bila ntah nk stop smua ni pn aku xtau.. 

petang td ade org tegur aku nmpak pucat.. hmm, aku sedar tu.. aku xtau kenapa sbnanya dgn aku.. makin nmpak x sihat.. cepat penat, mengah, letih... tenaga langsung xde.. ni pn ade trasa nk tdo... aku nk tdo la.. penat sgt2 ni... ntah la, xtau knp... trasa letih...