01 February 2012

cuti hari WILAYAH yg x best!

aku x mampu jadi secantik bidadari....
x mampu menjadi secerdik para saintis..
aku x mampu menjanjikan perubahan setiap perkara yg aku harapkan tidak terjadi..
aku x mampu menjadi yg indah..
aku x mampu jadi kisah2 yg berbuah bahagia..

itu lah aku..

kadang2 aku kesal sebenarnya... 
mungkin kerana perjalanan yg sentiasa tidak memberikan aku pilihan yg bijak dan sewajarnya..
tp apa pilihan yg aku ada? 
kadang2.. org x memahami.. ye, aku bkn sesiapa nk meminta difahami..

pg td... terhapdate 1 status yg aku rasa... aku da terlampau mrh...
tp.. da terapdate pn kt Fb tu...
mana perginya nilai2 yg aku harapkan...
mungkin aku x berhak agknya.. 

xpela... kata hatiku...
aku izinkan itu berlaku andai mmg itu caranya kau sakiti aku...
mungkin itu caranya kau membalas setiap apa aku lakukan dulu...
=) pasrah..

tp, aku ni mmg bangsa x bole org kenakan aku...
once kena... aku rasa sakit hati tahap cant explain...
aku sedang belaja SABAR
kemungkinan.. Tabah dulu harus aku upgrade balik...

*benti jap, sakit dtg*

 *ok,sambung* 

walau cuti arini...
gagahkan bdn bangun utk uruskan smua hal..
sebenarnya ikutkan hati... aku nk tdo.. aku x cukup tdo.. 
terlampau letih.. tp apakan daya.. 
gagahkan kudrat ni berkejar... 

seawal pagi da terpacak kt pasar borong klang.... *da kenal org jual tu dgn muka aku*

pastu rush ke kampung baru... baru 5mint smpai kedai, nk memilih.. dpat call.. 
kena lari lak ke tmpat janji.. *janji pkul 2,ko smpai pkul 12lebih... pastu paksa aku suh cepat.. lempang kang*

selepas selesaikan masalah yg asyik ade mslh je tu.. 
lari semula ke kg baru.. selesaikan balik ape yg terganggu td...
sumpah! aku penat.... sgt2 penat... 

trus lari ke shah alam plak... pusing2 dpn plaza masalam...
carik celcom centre pnye pasal.. call celcom careline... sampai sudah aku xjmpe.. *baik benti je la klau xtau ape psl branch*.. da pusing2 tempat jem tu.. jumpe gak.. mujur jgk walau ramai,tp Q aku x lama.. 5minit je.. setel buat repot... ok...tgu je feedback after 1 or 2 week.. *xtau la kot amek masa sebulan gak,aku bom je celcom tu kang*

pastu trus balik...dan skang mengadap lappy... 
tp mata mengantuk... 
alahai...