03 February 2012

cuti 4 hari...arah tuju?

esok start cuti da.. mana arah tuju? xde... miahhahaha... sbb cik arowana kena masuk bengkel... kritikal sgt da cik arowana tu... semenjak 2 menjak kena full check minyak itam jer.. skali ari tu kasi cuci enjin... wowowowow... byk sawang2, kotor giler.. trun smua kekotoran.. siap gosok2 bagai... jadinya, beberapa harini xde la kenderaan.. berpatah kaki laaaa... hahhahah... tp x kisah kot... dapat la rehat.. mana x nyer.. pent sgt2 da kot ni... letih jgn ckp la.. cm nk pitam tumbang smua ade..x larat..

yg aku tau, aku nk tdo jer... benda lain aku x mo amek kisah... maklum la, kutu rayau.. harusla kena merayau jer.. mana ada kutu rayau x merayau... kn... tgh2 menaip ni pn aku penat.. da 3 riban kali da menguap ni... sebenanrnya ade gmba nk share.. tp aku malas nk amek upload... 
penyakit M da dtg... 

mengantuk da sukar dikawal lg ni... nk tdo je la.. penat sgt2....