07 February 2012

vanila coklat

agak ramai yg apdate kt fb pasal vanila coklat... emmm... aku bkn org yg agk tegar tgk cite ni... td x sengaja tertgk... alahaiii... so sweet couple ni.. tetibe terbayang klau la aku di situ.. op kos bahagia.. punyai insan yg sgt2 care,sgt2 menyayangi,sgt2 memberi sepenuh kasih syg.. of kos sweet giler kan.. tp, tu story je.. dan aku penah nmpak ada yg post pasal buku vanila coklat.. act, aku x penah ternampak lg buku tu.. mungkin klau jalan2 lagi, nk kena carik gak.. yep, aku slalu adalah org yg paling lewat tau perkembangan sesuatu cerita.. *sbb x suka tgu* but, today... yes! aku tgu smpai abes cite vanila coklat tu.. 

kisah bicara hati tu pn aku x tgk sgt.. just, carik buku je... malas nk tgk.. mungkin, sbb kurg minat drama.. sama jugak dgn cite tentang dhia.. hahha, org dok terpacak mgrib2 tgu cite tentang dhia tu, tp aku? nan ado.. malas la.. sbb aku lg suka duk dlm bilik,n buat hal aku sendiri.. yes, kebelakangan ni, aku selesa sendiri.. smua aku buat sendiri.. beli brg sendiri,jalan sendiri... tu buat aku lg selesa kot.. walau c.ai ade slalu tegur.. kata dia, bawakla kawan... aku? mcmtu jgk.. 

ok, turn back cite vanila coklat.. aku rase ramai gak kot yg tgk cite tu.. tp,honestly mmg best.. mungkin aku akan tgk jugak utk episod seterusnya... hahha.. tu pn kot aku rajin... kot x, malas jgk..

klau la aku ada peluang utk hadap kisah cinta semesra dan secinta amir pd zara.. *semua tu mungkin je* aku x layak..