10 January 2012

sape pening kepala pasal hrmis angkat tgn?? hahahahahahah....

semalam, pepagi lagik aku da kerjakan Hrmis.. berkat bantuan gegerl Hrmis kt design centre ni... akhirnya setle sudahhh... walaupan aku sendiri heran bin pelik..ntah bila masa aku buat SKT aku taun ni... sape plak yg anta untuk sahkan?? aku ke?? tp aku bkn pndai sgt pnn... main aci redah je ade laaaa.. ni pn Nadiah Hrmis yg tlg aku..kot x,mmg x berusik laaa Hrmis aku tu... berkejar buat pn pasai kak yati inform suh anta arini... sbb due date arini?? eh! ye ke?? maknanya mmg aku x penah amek port la bnda2 ni smua... (pemalas)

kadang2 bkn sbb malas sgt pn...tp sbb sistem tu slow gila babeng pnye... ni kot x sbb mmg WAJIB anta... xdenya aku dok jadik tukun kt design cntre ni.. hewhewhew... dan berkat tahap bosan gile babeng kt bawah ni mngerjakan Hrmis.. aku pn open sesame... muahahahaha... open new tab, kasik hapdate ni blog yg sudah mcm tukun... kahakhkahkh.. adakah??

sambil buat Hrmis,sambil hapdate blog... sambil2 sambilan la kte yek... pena gak.. aku lak sambilan jgk mgacau si ayie ni.. rajin na ko layan adek ko yg cm mengong ni kn... lalalalalalala.... okeh! selepas 1 jam..siap!

yeaaaaaaaa!!!! hrmis aku da siap... yes2!!